Saturday 12 May 2012

tamat


ape yang tamat sangat tu ??hehe,sebab aku dah tamat latihan industri  bagi fasa pertama ,jadi cuma tinggal lg fasa kedua iaitu fasa pembentangan ..lepas dah pembentangan pada tarikh 21.5.2012...nie boleh laa aku enjoy pulak...cari rezeki lain...

aku bersyukur sangat belajar diploma under mara nie..dapat scholarship walau masih rse macam xcukup tp bole laa sekadar nk idup bayar bahan2 nk buat report ,bayar internet tu ...ok...laa..then syukur sgt pasal xyah bayar balik..hehe..alhamdullilah rezeki tu sume dtg dari allah ..klu x kerana allah ..sape la kite dimuka bumi allah ini...kan...
jadi pengalaman aku sepanjang latihan industri nie mmg meletih ..biasalah freshie..hehehe...kn..bru aku tau bila kite dah ade tanggungjawab tu baru laa kite nk lakukan sesuatu kerja tu dengan lebih baik..
so aku xheran laa klu budak2 muda sekarang nie..masih lg pikir nk enjoy kan..sebab ..kalau nk tunggu bru ade tanggungjawab jer..bile lg kite nk jadi seorang yg berkebolehan..kan,boleh memikirkan luar dari kotak atau dimensi imaginasi kite sendiri...rite.!!!!..so thank syukran jazillah kepada senior technician aku yg dah bertungkuslumus memberi tunjuk ajar pada aku..sepanjang sesi latihan industri ini..semoga ilmu yang diberikan mendapat keredhaan Allah s.w.t..amin...

sekian ,wassalam...:)jibam

No comments:

Post a Comment