Wednesday 2 May 2012

maafkan kebodohan aku ini


hari ini aku nak luahkan pasal kebodohan sikap aku semalam yang membuat benda yang boleh dibendung lg menjadi lebih teruk ,sebenarnya aku xberniat dalam hati nie nak sebegitu rupa  ,aku hanya takutkan masa silam aku terjadi... sedangkan aku tahu dan aku sudah mendapatkan yang lebih baik sekarang tapi oleh kerana sikap aku yang tersangat bodoh yang terlalu hendak menjadi orang lain  aku dah hancur kan hati orang yang aku sayang  PATUTKAH AKU!!! TERUK BETULAH !! :(
Tapi aku rasa bersyukur sangat sebab dia yang banyak mengubah dalaman diri aku yang dulu ke sekarang maksud aku adalah yang teruk kepada yang lebih baik dan mungkin juga ini dengan izin Allah..s.w.t .
awak klu awak sedang baca entry saya nie jangan laa rse besalah ok sbb sy yg xtahu menilai diri awk mase tu semalaman sy xleh tido fikirkan kesilapan diri saya  ..patut saya mnjadi telinga awk semalam tapi sebaliknya pulak yang jadi BODOH BETUL SAYA !! :(
awak boleh x saya cube dan mecuba lagi mengenali awak demi Allah sy xde niat nk bt mcm tu dekat awk ,awak jangan laa berdiam diri saya manusia biase awk sememangnyer jujur dan ikhlas hati sy untuk awk ..
klu bukan kerana awk,,,siapa lah saya yang sekarang nie ...yang banyak bagi motivasi dekat saya ,saya perlukan awk selamanya untuk pelengkap diri saya dan saya nk menyelami diri awk ..sejujurnya..saya xmau kehilangan diri awak ...lagipun kite dah lme kenal ...saya akan lebih menyesal klu kehilangan awk saya harap awk paham ..
ini janji saya pada awak bersaksi yang maha esa ..
saya akan menjadi pendengar yang baik..
saya akan memahami setiap tulisan hati awk ..
tegur laa saya andai saya alpa ...
sebab saya tau awk adalah seorang yang bermotivasi tinggi berbanding diri saya,
saya akan rasa bersalah kalau awk hilang dalam hidup saya ..
kadang saya akui memang saya x memikirkan sesuatu perkara sebelom saya membuatnya
tapi semua tu berubah bila awk jadi pendamping dalam jiwa saya ...
awak...maafkan saya sebab kebodohan saya pada awk..
saya anggap nie satu kesedaran bagi saya ...
walau apa pun terjadi saya akan tetap ada bersama awak ini janji saya jika awk setuju dengan kata2 saya ...
awak ..saya tidak akan mencari yang lebih baik dari awk , sebab saya tau ia akan lebih teruk dari ini
saya harap kita dapat jalani seperti hari2 biasa kita yang sentiasa happy ..dan saya bersyukur ALLAH MENGUJI DIRI KITA..SEBAB DIA SAYANGKAN KITA ...dia nak tgok sejauh mana pengorbanan kita nak mencapai cita2 kita awk ...insyallah ..
sekian dari saya jibam ...

No comments:

Post a Comment