Tuesday 23 July 2013

aku patut terima ..ini jodoh kau..

...dugaan berlaku pada kita bila kita mempunyai orang yang sayang dan ikhlas nak jadi isteri ..telah beralih arah kepada yg lain,kadang2 seakan-akan atau seolah-olah hati kita xdapat nk berkata2 apa2.hanya hati saja yang meratap. ..............."aku sedar aku masih xmampu untuk mengambil kau sebagai isteri ku lagi...oleh sebabkan aku melanjutkan pengajiaan ,tapi itu bukan alasan yang kau boleh utara kan ..bahawa aku mampu betindak di luar jangkaan atau orang kata buat gila nk berjumpa dgn mak ayah kau..aku juga ada tanggungjawab yang perlu aku laksanakan..aku bertanggungjawab kepada keluarga aku ,pengajiaan aku,adik2 aku,sbb aku bukan orang senang....kalau kau nak tahu..aku terlalu sayangkan kau..sehingga kan aku..sentiasa berfikir nak lakukan yang terbaik untuk kau..tapi ternyata kau xmampu nak bersabar..kalau satu hari kau terbaca blog nie..anggap saja aku dah hilang dari hidup kau..." kau tahu..walau kau xharapkan aku..tapi aku tetap rasa takberputus asa..nak memikat hati kau..untuk masuk dalam hidup aku...dan walau macam mana pun aku xsalahkan kau..aku tahu kau tersepit dalam kehidupan keluarga kau..dgn ayah kau..kadang2 aku terpikir yang aku nak sangat bawakan kau dalam kehidupan yang kau idamkan atau yang pernah ceritakan pada aku..aku teringin nak bahagiakan kau...tapi ia tak seperti yang aku harapkan..kau xdapat nak terima apa yang aku cakap..ahhh..xpelaa..aku terima ini kekurangan aku..aku redha kalau kau terima dia ...dia mampu jaga kau..dia dulu yang mampu nk keluarkan kau dari hidup kau yang sekarang ..kau anggap tertekan..aku maafkan kau..pergi laa..aku terima kalau aku tak ada jodoh bersama kau.. aku harap kau berbahagia disamping org yg kau suka..wasalam ♥ Hasbunallah wanikmal wakil Cukuplah Allah Menjadi Penolong Kami ♥ La Tahzan Innallaha Ma'ana Jangan bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita ♥ Innallaha ma'asshobirin Sesungguhnya Allah bersama orang-orang yang sabar ♥ Jangan pernah mengira kita sempurna dalam bersendirian, kerana Allah akan senantiasa ada, menjadi petunjuk, penenang, tempat bersandar, pengubat luka.. :) sincerely, jibam

No comments:

Post a Comment