Tuesday 10 July 2012


hei u all ...haha lama aku xpost kt cini...haha blom ada idea..lg nk citer2..story2 ...erm jd mcm yg dulu aku ckap nk bt tu menjadi laaa amin...rezeki Allah.swt...heheh...
erm so sekarang nie aku cume keje kt company yg bernama oceantrax engineering...positions aku assitant engineer....salaryyyyyyyyyyyyyyy....erm lepaih laaa nk mkn nasi...hahaha...syukur..tp kwin..kene pikir dulu..:P
so azam aku lepas nie....ape yerr...hahahaha
kene tggu taun depan laaaa...
dan yg paling sempoi...besday dia nk dekat dh..tp besday aku dulu laa...hahaha...so doakan aku dan juga dia aminnnn:)bkn mengharap tp .....suruh doakan yg baik2 jaaaa...mne tau ade rezeki lg Allah nk bg kan...hahaha
ape dia kau cuba sampikan nie jibammm>???????hahahaha....
ok laaa ni ja kot ..tq syukrann...jazilan....hehehe tata tq wassalammm:)

No comments:

Post a Comment