Monday 16 April 2012


assalamualaikum........heheh...hari ini aku nk share skit...pasal satu ahli kumpulan nie...yg dulu nama kumpulan mereka adalah ruffedge ..hehe..dorg nie ..bagi aku dulu..memang boleh dikatakan hip hop singer..laaa..kn..yang dikenali ramai..cer layan lgu dorg yg lme2 nie hehehe.....
tajuk yang famous laaa katekan....DA BOMB...HAHAH..


SO AMACAM RANCAK KAN..ADE KICK STYLE X???KAH2..
tapi yang sebenarnya aku bukan nk gtau diorang nie popular ker aper ker kn..
cumaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............aku tetiba rasa kagum laaa..sebab Allah itu Maha kaya..Maha pemurah..lagi maha pengasihani..
sebab apaaa????!!...aku pon kira shock laa.....zzzzzzzzzzzzzz......sebab bilaa buka jer lagu ruffedged ..then aku terjumpa satu nama kumpulan iaitu>>>> AL MAULID..CER DENGAR NIE..

 DAH DENGAR...HEHEHE....SEDAP KAN..KEH2..SUKE SGT GELAK AKU NIE..HEEE..
see...nie kan ahli kumpulan ruffedge. + VE ...
see..kat sini aku nk sampai kan beginilah..kalau allah dah buka pintu hati seseorang manusia tu..dari jalan yg buruk ker jalan yang baik....hee >< sory laaa nie cume aku nk amik contoh jer...tp gud luck juge dekat kumpulan al maulid nie.. sbb dah jd ahli kumpulan nasyid...then sampai2kn  lagu2 dakwah islam..
insyallah......

so, moral of the entry  aku kali nie..ialah.. "tidak semua manusia tu sempurna ,tetapi xbermakna tidak boleh berubah  sebab allah tu xpenah kedekut nk bagi nikmat dan sentiasa membuka pintu taubat"
insyallah ..so mari laa kita sama2 tingkatkan amalan..yg baik..mudah2han allah s.w.t membuka hati aku dan juge anda semua....aminnnn...
wassalam..

No comments:

Post a Comment